Vše o nákupu
Na cestě k zákazníkovi
Cesta produktu k zákazníkům firmy JASO je rychlá a jednoduchá. Vaše pivo nezteplá, vaši zákazníci nežízní. Snažíme se o maximální zákaznický servis. Přesvěčte se.
Martina Martinů - zákaznický servis | Erika Heincová - zákaznický servis | Dušan Jaroš - dispečer |
Jsme
|
Jsme vám Během pracovního |
Rychlost
Tip pro vás: |
Jiří Vlasák - skladník |
Se svým zbožím dostanete i něco navíc Zákazníci, kteří platí v hotovosti, mohou využít bonusového systému, kdy za jednorázový odběr zboží nad 4 000 Kč mohou zdarma čerpat gastro sklo, sanitační prostředky, smetánky do kávy, hygienicky balený cukr a další zboží, které běžně potřebují pro své provozovny. Tip pro vás: |
Chceme být ještě lepší ✓ Naším cílem je zkvalitnit a zefektivnit servis dodání, ✓ Rozšiřujeme sortiment piv o produkty z českých a zahraničních malých pivovarů. ✓ Od června uvádíme do provozu nový chlazený sklad s kapacitou více než 500 sudů pivních speciálů. ✓ Připravujeme pro vás inovaci bonusového systému. |
Děkujeme za každou vaši objednávku.
Vaše spokojenost s dodávkami je pro nás na prvním místě.
Pokud máte nějaký tip či návrh, jak vylepšit náš servis a služby,
napište nám svoje připomínky na e-mail: redakce@jaso.cz
Na co se často zapomíná při zadávání objednávek?
1. Do poznámky upřesněte, kdy si přejete dodat zboží(dopoledne, odpoledne...), nebo uveďte přesný časový údaj. | 2. Uveďte kontaktní telefonní číslo pro případ upřesnění informací k objednávce nebo následné dopravě. | 3. Pokud si objednáváte akční zboží(akce typu 5 + 1 zdarma, zboží + dárek zdarma), uveďte do poznámky nárok na toto bonusové zboží. |
INFO | web: www.jaso.cz telefon: 544 500 120 (6.00-17.00 telefonní operátorky, 15.00-6.00 záznamník) e-mail: objednavky@jaso.cz a jaso@jaso.cz dispečink - doprava - tel: 608 710 295 |